Helgen vart klart godkänd...

Va ute i helgen med jobbet. De vart en toppen kväll! Träffade jätte många gamla vänner som Emil, Malin, Stefan, Martin, Peter, mfl. ( som att de spelar någon roll vilka namn jag skriver, inte nån som vet vem alla är iaf *skrattar* ) Först var vi på skeppet sen vart de flustret, en sån tråkis som jag har inte varit ute på 1000 år typ så de här vart en stor kväll för lilla mig. För mig va de första gången på båda ställena. Skeppet fick 8p men de är bara för att dj:en va så snygg.  Sen var det Flustret och det var ju helt underbart roligt lätt en 9p bara för att jag trivdes så jäkla bra :) Jag ska ut på lördag!

http://www.restaurangskeppet.se
/
http://www.flustret.se/


Jätte nervös inför lördag, jag ska ställa ut Nisse då. Första gången i ringen för både mig och Nisse. Hoppas han visar sin fina sida till...




over and out
 ♥     
 bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0