drömmar...

Drömmer ganska konstiga saker med gämna mellanrum. Oftast att jag är arg på Niklas :D Sen vaknar jag mitt i natten och är skit förbannad eller så gråter jag floder. Då kommer min riddare till undsättning. I natt va jag i London och strosa, fast utan pengar... trodde jag... Hade tydligan 100 pund i plånboken så...

Så vad idag då?
I kväll kommer Limpan och Veronica hit och grillar så jag har väl lite att göra nu på dan... MÅSTE plocka upp och undan de jag tog med mig hit för någon dag sen och sen måste jag plocka av vardagsrums bordet som har varit Lego park sen ett par veckor tillbaka... Så som sagt de blir städa hela dagen + att jag ska hålla reda på Nisse. Igår när jag vände ryggen till hade han hittat en flaska barnängens schampoo och balsam med jordgubbs lukt. Sen va de sånt lite överallt...


Mina små älsklingar



Mammas lilla ängel.


 

Mammas lilla terorist.


over and out
 ♥ U
 bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0